Kansanedustajamme

Yhdistyksellämme on suora yhteys eduskuntaan!

Kristiina Salonen on toiminut aktiivisesti Rauman Työväenyhdistyksessä jo vuodesta 2002 alkaen. Kunnallispolitiikkaan Salonen lähti mukaan vuoden 2003 kunnallisvaaleissa, joiden kautta hänen tiensä vei ensin valtuustoon ja seuraavalla vaalikaudella kaupunginhallituksen ruoriin asti.

Huhtikuussa 2011 pidetyissä eduskuntavaaleissa Kristiina tuli Työväenyhdistyksen asettamana ehdokkaana valituksi uutena raumalaisena kansanedustajana eduskuntaan. Kristiina  sai vaaleissa huikeat 7122 ääntä Huhtikuussa 2015 Kristiina sai 9560 satakuntalaiselta äänestäjältä mandaatin jatkaa kansanedustajan työtä toisella edustajakaudella.

Työnsä Kristiina on eduskunnassa hoitanut ansiokkaasti ja siitä kertoi  myös vuoden 2019 eduskuntavaalien tulos. Kristiina sai vaaleissa kaikkiaan 10 430 satakuntalaista ääntä ja sai näin valtuutuksen jatkaa edelleen kolmatta kauttaan eduskunnassa.

Voit olla yhteydessä kansanedustajaamme sähköpostitse kirjoittamalla osoitteeseen kristiina.salonen@eduskunta.fi tai puhelimitse soittamalla numeroon 09 432 3152. Kristiinan nettisivuilta voit myös seurata hänen kannanottojaan ja ajatuksiaan. Kristiinan omat nettisivut löytyvät täältä.

Jätä kommentti