Kansanedustajamme

Yhdistyksellämme on suora yhteys eduskuntaan!

Juha Viitala on ensimmäisen kauden kansanedustaja Raumalta. Hän on asunut miltei koko ikänsä Raumalla ja työskennellyt pitkään metsäteollisuudessa, joista viimeiset 12 vuotta UPM Rauman tehtaan työsuojeluvaltuutettuna. Edunvalvonta eri muodoissaan on hyvin isossa roolissa Juhan elämässä ja hän asettuu mielellään heikomman puolelle, kun olosuhteet niin vaativat. Oikeudenmukaisuus on läsnä hänen toiminnassaan kaikessa tekemisessä.

Juhalla on laajasti kokemusta yhteiskunnallisten asioiden hoitamisesta ja edunvalvonnasta useissa eri luottamustehtävissä sekä pitkä työkokemus työsuojeluvaltuutettuna. Näiden myötä hän on omaksunut ratkaisuhakuisen tavan viedä asioita eteenpäin ja oppinut arvioimaan vaikeitakin asioita monelta eri kantilta. Juha tunnetaan myös hyvänä verkostoitujana, joka omaa hyvät vuorovaikutustaidot.

Juha oli ensimmäistä kertaa ehdolla eduskuntavaaleissa 2023 ja 4238 äänellä hänet valittiin kansanedustajaksi.

Tutustu Juhaan paremmin hänen kotisivuillaan.

Jätä kommentti